lørdag 2. november 2019

Verdens beste


2 november og verdens snilleste, hjelpsomme, støttende, mann fyller året. Wow vi som var så unge når vi møttes. Han var 34 år og fyller 55 nå,
Heldigvis er det bare et tall. Skatten min er i full jobb og driver med litt hobbyting utenom.
Jeg kan aldri få takke han nok for alt det han har gjort de siste årene. Han har løftet meg opp når jeg lå på gulvet full i tårer og ikke så noen vei ut av depresjonen.
Alle ganger han har ringt til lege og psyk.tjenesten for å få råd og hjelp.
Du skatten min er gull verd og jeg kan aldri gjøre opp for alt du har gjort.
Vit at jeg elsker deg og unner deg alt godt. Livet er mer en bare sykdom og diagnose. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg frisk.
Nå min kjære skal vi kun ha gode dager fremoner. Kjøre tur, holde hender, drikke pepsi max mens vi krøller oss oppi sofaen og setter på et program som du vil se.....kjenner jeg deg rett blir det Oluf, wwe og lotepus 🤗

Gratulerer med dagen min skatt, mitt alt 🎂🎉🎈🎂


Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: