onsdag 8. september 2010

Oppdagelser i hverdagen ..samt besøksdag

Etter snart tre år har jeg oppdaget at det faktisk er et lite bilde av et videokamera på f7 tasten ???
Etter mer enn 3 år har jeg oppdaget at vi faktisk har en liten børste på støvsugeren som jeg har letet i flere butikker for å få tak i.
Heia oppdagelsene i hverdagen...bare synd at det går så lang tid før jeg klarer å registrere de :-P

Har storkost meg på besøk i kveld.
Var hos en venninne på Nærbø. Utrolig godt å komme seg ut.
Lufte hode litt og skifte stue for noen timer.
Jeg blir like inspirert hver gang jeg er der og har plutselig mange planer for ting jeg vil gjøre hjemme.
Lille prinsessa hennes som ville at jeg skulle følge henne på badet for å pusse tennene...akk så skjønne og sjarmerer jo med en gang meg .
Samme tuslet vi ned på badet for å at hun skulle få pusse tennene sine og hun hadde så mye hun skulle vise meg på badet...
Nå vet jeg hvem som bruker hvilken tannkost og tannkrem i den familien :=)
Lol...og har og fått sett at hun klarer å klatre opp på benken av seg selv.
Snille venninna mi som har sendt med meg plommer ifra eget tre i hagen.
Jeg har knasket plommer på hjemveien og har nok strødd godt med plommesteiner langs veien...hvem vet, kanskje det kommer til å vokse ville plommetre nå ??
Takket være meg :-D
Fikk med en klut som hun har strikket, gleder meg til å bruke den.

Skal ut på besøk i morgen og...
Ta den lange veien til Brusand.
Må sørge for å brenne ut en ny cd så jeg har ny musikk å synge til i bilen og passe farten så det ikke plutselig dukker opp en fartsbot.
Fartsbot er ikke fullt så festlig å få.
Lol , ja jeg snakker om erfaring der.

Nei...klokka er mange og Laila er ikke pålogga på msn så jeg kan ikke plage henne heller...får vel ta å tusle ut i senga mi.
Ny dag i morgen med nye muligheter..
And A...you and me need to speak soon.
Your are so calm??
I'm worried about you

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Jeg er heeeeeer,hahaha.

nå fikk jeg lyst på plomme...taaakk for den liksom...haha.

hva pokker bruker man den F7 knappen til?? hahaha,har aldri brukt den jeg..er det dumt å bare testen den ut,sånn helt random liksom?? hoho..

jaja,nå har du meg på msn,såe ja,we talk more there :)

klem