tirsdag 28. september 2010

Besøk...wohoo så gøy

Jeg satt her å funderte over hva jeg skulle blogge om , da jeg plutselig så naboen sin hund på plenen.
Aww verdens skjønneste hund og døren stod åpen så det var bare å rope.
Jeg forstod jo at hun mest sansynlig hadde stukket av ifra hundegarden, men jeg har ikke kost med henne på over et år, så når jeg første fikk sjangsen så klart jeg ropte på henne.
Gikk 3 sek så var hun i fanget mitt.
Logret med halen og lagde goe klynkelyder.
Gubben fikk og ha henne på fanget og koset med henne.
Utrolig nydelig hund og så kosen at det nesten ikke lar seg beskrive.
Etter et par minutter så jeg eierene kom ut på terassen og begynnte å se etter voffen sin.
Måtte gi henne en goe klem og slippe henne ut på terassen sånn at hun kunne springe hjem igjen.
Døren stod åpen, men hun ville ikke forlate fanget våres.
Men siden det ikke er her hun bor og hun har eiere som bryr seg om henne så måtte vi jo rope over til eierene og si at hunden var her.
Vips så var hun tilbake til de og det var tomt her.
Men så godt det var å se henne igjen. Ha henne på fanget og kose med henne.
Savner det å passe på henne og broren som jeg gjorde før.
Men sånn er det når vi mennesker blir uvenner og kutter ut kontakten.
Det er mye det går utover..til og med kontakten med hundene blir borte.
Det sier seg selv
Nabo dama er ikke en person som glemmer og tilgir så jeg tror neppe at hun hadde vært interesert i å prøve å være å bli venner igjen.
Men jeg har iallefall fått kost med voffen hennes i dag .
For en god start på dagen :-)

Gubben har kveldskift denne uken og jeg er sykemeldt.
Hurra, enda en kveld alene hjemme.
Jeg får sette på en film når sola går ned.
Surfe på nettet og få tiden til å gå.
Kanskje en liten tur til de gamle for å se hva de driver på med.
Må nok og ha meg en hvil i løpet av dagen.
Formen er sløv for tiden.
I morgen venter nye resultat hos legen.
Krysser fingrer og tær.
Kanskje blodprosenten har gått opp???
Tvilsomt, det hadde vært rart med tanke på at jeg nå er veldig trøtt og sløv.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

lykke til med resultatene da frøken fryd,håper på det beste da ;)

<3