torsdag 30. september 2010

Litt rabbel midt på natten

Var hos legen idag og ingenting kunne ha gledet meg mer enn den beskjeden jeg fikk.
Blodprosenten var gått opp.
Ikke mer enn 0,5 prosent, men i mine øyner teller alt.
Bare jeg slipper sykehuset og nok en runde med blodoverføring så er jeg glad.
Nå skal jeg knaske i meg leverpostei uten å nøle, for nå tror jeg at det er med på å få opp prosenten til det normale.
Har fått ny time og håper på at det vil komme nye nyheter da som vil glede meg.
Fikk noe dop jeg skulle hente på apoteket og på veien svingte jeg innom butikken.
Måtte bare ha en sjokolade å feire litt for meg selv :-)

Mye har skjedd siden sist jeg blogget, selv om det ikke er mer enn en dag så har ting skjedd.
Jeg fått snakket ut med nabodama som jeg ikke har pratet med siden juni 2009.
Rart å prate med henne de første minuttene, mye vondt ble sagt siste gangen vi logget oss av msn i 09.
Heldigvis er vi såpass voksne at vi kan gå videre med livene våres uten å være bittre fiender.
Lille prinsessa Bianca var den som førte våres veier sammen igjen.
Hørtes kanskje litt suppeaktikt ut...men jeg er glad for at vi kan prate i sammen .

Kjedet ræva av meg i går siden gubben var på kveldskift.
Så utpå kvelden fant jeg frem den ene trusa hans, maling og pensel.
Malte en svær brun klatt bak i ræva og tok bilde med mobilen og sendte bilde til han med teksten: forbanna svin.
Gikk ikke lang tid før jeg fikk et stort spørsmålstegn til svar samt..DET ER IKKE MI TRUSE.
Lol....må være lov å tulle litt med han :-)

Om 24,5 time reiser vi til Sverige.
Det er derfor jeg er våken nå.
Prøve å holde meg våken i hele natt sånn at jeg er trøtt på dagen i morgen og får sovet noen timer før vi skal kjøre.
Båten ifra Sandefjord til Strømstad går klokka 10 fredags morgen..så vi har god tid på oss når vi starter klokka 02.00 i morgen.
Ringenes herre filmen surrer på tv, pepsi max i glasset og Voila en sjokolade på bordet.

Har nok vært litt vims i de siste dagene, for av enn eller annen merkelig grunn så klarte jeg å lage meg 3 avtaler i kveld.
Måtte litt flau melde avbud på de to siste avtalene og reise i foreningen jeg hadde lovet å gå i for et par mnd siden.
Kjekt å se jentene igjen og ungene/babyen deres.
De e nå så skjønne.
Den ene venninnen min har lovet å male et maleri til meg.. skal selvfølgelig betale henne.
Må bare få gang på det med bildene jeg har lovet henne først , sånn at hun kan gå i gang.
Gleder meg til å se resultatet. Hun er utrolig dyktig til å male.
Hadde jeg bare hatt halvparten av hennes dyktighet så skulle jeg vært fornøyd
Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra at du har fått skværet opp med nabodama da,alt som ordner seg i positiv retning er godt :)

Jeg dævver av de sprellene du steller i stad av og til,selv om det går utover gubben,så synes jeg du skal finne på mer sånne ting,hahaha.

Så flott at blodprosenten endelig har gått opp da,suuuupert :D

God tur til Sverige,håper du shopper som bare F. Jeg og vil ta en sånn shoppingtur,men litt vel langt å reise dit fra Molde...jaja...

Håper du har en od kveld frøken fryd :)

*klem*

Lene sa...

Dette var et flott innlegg, mye fint.
Blodprosent opp, venn med gamle venner, reise til Svergie (misunte) ikke minste den flotte spøken, hahaha, lo godt da..Hørtes ut som noe jeg også kunne funnet på!!
Haha, herlig!