torsdag 16. september 2010

Etter storm kommer solskinn

Endelig er humøret tilbake.. forkjølelsen er nå sånn som så.
Gitt tidligere hjem ifra jobb i håp om å få sove litt..ikke at det var mulig så lenge som de holdt på å borre hull i betongveggen her for å legge inn ekstra rør til vedovn.
Har hentet skikkelig hostesaft som skal tas rett før leggetid. Må si at jeg gleder meg til å få en god natt søvn...wiii
****************************************************

Typisk at når jeg er alene hjemme så dukker de digre edderkoppene opp.
Selvfølgelig i stua..
Jeg har totalt panikk for krypa.
Utstyrt med gubben sine sko, radar og vaskekosten så var jeg klar til å avlive dritten. Gubben sine sko er mye mer tryggere enn mine :-s
Sprayet rader til den store gullmedaljen og stod på trygg avstand og betraktet den siste turen eddyen tok..helt til den forsvant bak gardinene og jeg kun hørte et klask i gulvet.
Supert...så var den iallefall død og kunne ligge der til gubben kom hjem.
Gløttet på gardinene bare for å få bekreftet at den lå der,,men neida den var ikke å se noen plass...panikk
Full panikk, det ringer på døren og jeg springer ut i full fart for å åpne.
Ukjent mann møter meg og spør om jeg har det bra.
Uhm , er det mulig?? Selvfølgelig smiler han og sier hei, men jeg ble så paff da han spurte om jeg hadde det bra når jeg hadde dobbel puls, utvidede pupiller og nerver av tynt glass.
Omg...Johovas Vitne i dress...bare å smile fint og si at det passer dårlig nå.
Poff...tilbake til jakten.
Se bilder under... kunne selvfølgelig ikke ta bilde av J.H, det hadde vært litt frekt.




Heldigvis så dukket den opp til slutt...død :-)


Kjøpte dopapir tidligere i uken..ikke at det pleier å være noe uvanlig.
Men denne gangen dukket det opp en liten mystisk eske oppi pakken.
Klart jeg måtte utforske og finne ut hva det var.
En søt liten lambi som enn kan male på.
Malingen var nesten grøt og penselen skjev og stiv som pokker.
Men etter litt så ble det jo et lite Laila lam :-)





Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Fy faen,jeg dævver,hahhahaa. Den jævelen var jo STOR og da,IIIIKK.

OMG,JEG OG VIL HA LAILA LAM!!!! NUH!

<3