tirsdag 11. desember 2018

Fred


En behagelig ro har kommet. Jeg har opplevd mye de siste dagene, men nå virker det som om ting er på plass. Behandlingssenteret som jeg skulle på i januar er avlyst og det var ufattelig deilig å kunne slippe å tenke mer på det. Etter to dager uten medisiner startet jeg opp igjen, litt rart å starte opp nok en gang. Så mange ganger jeg har sluttet og lovet meg selv at jeg aldri mer skal bruke medisiner, men jeg må jo bare innrømme ovenfor meg selv at de er nødvendige. De er ikke perfekte, men hjelper meg mer enn om jeg skulle ha kuttet de ut for godt. Fikk beholde psyk.tjenesten selv om jeg takket nei til behandlingssenteret og det var som å vinne i lotto. Så godt å ha støtte i nære og kjære ❤️




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: