torsdag 13. desember 2018

Snudd døgnet opp ned


Huff jeg har klart å snu døgnet totalt opp ned. Legger meg lenge etter at gubben har reist på jobb og står opp når han kommer hjem. Nå må det full skjerpings til.
I kveld har jeg tatt sovepiller og håper å snu det litt tilbake.
Vil tro naboen hadde sperret øynene viss han hadde ruslet forbi her i natt. Full ommøblering midt på natten. Jeg flyttet på sofa, skjenk, tepper og bord 🤗 forandring fryder. Skal si gubben sperret øynene opp da ha kom inn ca 04.40 . Gnidde seg i øynene og lurte veldig på hvordan jeg hadde klart å flytte de tunge møblene uten at han hadde våknet.

Nissene kom mye bedre frem når jeg snudde opp ned på stuen. I morgen skal juletreet opp og jeg gleder meg til å pynte det 😍




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: