onsdag 12. desember 2018

Ny mobil

I lengre tid har min gode gamle iphone 5s skrantet. Batteriet har blitt svakere for hver mnd og kameraet har levd sitt eget liv. Jeg skulle ha byttet den utvfor lengecsiden, men problemet er at det finnes så mange ulike typer mobiler på markedet og prisene er skyhøge. Min allerførste mobil kostet 1 kr, riktignok kjøpt i 1998 og uten kamera og internett. Kunne lagre maks 10 sms, mms viste ingen hva hvar den gangen. Et par år etterpå fikk jeg ny mobil med det populære slangespillet på og inni se og hør bladet var det mange alternativ til bakgrunnsbilde og ringetone. Må innrømme at det gikk noen kroner både på ringetoner og søte kattebilder som bakgrunnsbilde.
I går kom gubben hjem og overrasket meg med en helt ny ipone 8 pluss. Totalprisen er på over 8000 kr. Dæven døtte, hva skjedde med kronestykket.
Er nesten så jeg ikke tørr å ta i den.
Vet ikke helt om jeg er takknemmelig for en så dyr telefon. Jeg kunne fint ha klart med en eldre billigere modell.
8000 kr...kommer til å tygge lenge på den. Gubben mente det bare godt og han er snill som gull, men det var så mye annet vi kunne ha kjøpt for de kronene




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: