søndag 28. november 2010

Advent

Første søndag i advent og milde himmel som tiden flyr.
Ikke så lenge siden det var påske og jeg satt i campingvogna å hakka tenner.
Sommeren kom og forsvant som et lyn.
Tiden flyr...

Har fått brukt dagen på å rydde litt, men nå etter å ha satt meg ned så ser det mer bomba ut enn da jeg startet.
Spisebordstolene har fått røde trekk, lysene er byttet ut med lilla lys og klesstativet som aldri blir tomt, knekker snart i sammen av klær.
At to personer kan skitne ut så mye klær burde ikke vært mulig.

Får besøk i morgen av to små som skal komme innom etter at de er ferdig på skolen.
Gleder meg til å ha litt liv rundt meg.
Som vanlig har de nok masse å fortelle..

Ønsker alle en riktig flott advent :-)

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

and to you missy :)