tirsdag 9. november 2010

Farm town på en sløv dag

Tirsdag og nok en tung dag å komme seg opp på.
Kroppen er sliten og trøtt.
Jeg syter å klager,
Men er fullt klar over at det er andre her i verden som har det mye verre enn mer.
Så hvorfor klager jeg??
Kanskje jeg er lei av alt som heter sykdom
Kanskje jeg bare har lyst til å være meg
Før spratt jeg opp av sengen før klokka ringte, nå må jeg stadig stille klokka 10 min frem for å prøve å våkne til litt.
Det er et liv,
Men langt ifra et godt liv
En stor del av det er min egen feil.
Det er jeg selv som legger så mye vekt på det å ha bipolar + å være blodfattig.
Det jeg ønsker over alt på denne jord er å våkne opp en morgen, føle meg i storform og smile meg igjennom dagen.
Muntre opp venner og familie.


Nei… skal slutte å syte

Fikk jo spilt en del farm town i går.
Favoritt spillet nr 1. for tiden.
For de som ikke kjenner til spillet så er det et landbruks spill som en kan spille via facebook.
Jeg har brukt det i noen år nå.
Hver gang jeg begynner å gå lei av spillet så kommer det alltid noe nytt som gjør at jeg blir hekta igjen.
Plante, høste og pløye jord.
Lage sine egne gårder og produsere for fullt i fabrikkene som enn kan kjøpe og legge til i spillet.
Festlig å holde på med.

I <3 FARM TOWN :-)


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

det handler vel ikke om å legge vekt på sykdommen,men at livet ditt faktisk er sånn..og du befinner deg nå i en dårlig periode..

omg,farm town assa..haha,jaja,hver sin lyst liksom...what ever makes you happy :)

*hoppepåklem*