mandag 22. november 2010

Juleønsker

Julen nærmer seg med stormskritt.
Spørsmål om hva enn ønsker seg til julegave dukker opp og selv om jeg godt kunne tenkt meg en nitendo wii, lenestoler, gavekort, smykker , så har jeg og et par uvanlige ønsker i år.
Allergi ønsker kunne vært fint.
Det jeg har sett meg ut er følgende :

Sukker allergi...bare ikke diabetes
Handle for mye allergi... for å begrense shoppingen neste år
Ja takk til kebab på natten allergi...blir jo så enormt griseri utav den kebaben.
Pepsi max allergi... stakkers tennene mine om jeg ikke roer meg ned

Ønsker meg og en stor porsjon med glede.
Glede over at kjøkkenbenken nok en gang må tømmes.
Glede over at støvsugeren nok en gang må dras frem.
Glede over at søppelbøtta nok en gang er full.

Men mest av alt så ønsker jeg meg et bedre 2011 enn hva 2010 har vært.
2010 har vært et utrolig kjekt år, men har og vært tøfft.
Sykdom har preget året så alt for mye, men det er hovedsakelig min egen feil. Jeg lar sykdomen få plage meg.

Ønsker meg og fred i verden og at alle skal være snille med alle.

Er ikke det greie og fornuftige juleønsker så vet ikke jeg.
Så neste gang du spør hva jeg ønsker meg..så skal jeg svare :-)

Allergier over diverse ting, fred og godhet


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tenk om sånne ønsker hadde gått i oppfyllelse du..det hadde vært no...men man må vel bare åpne øynene og innse den harde blanke fakta...

jaja,sukk...

<3