tirsdag 23. november 2010

Opp og ut

Akkurat nå har jeg bare lyst å ta på meg noen gode joggesko å bevege meg ut.
Ut å få litt frisk luft i ansiktet.
Tur vennen min har reist bort og det er mørkt og skummelt ute så jeg blir nok nødt for å vente til i morgen.
Ta med mobilen å knipse litt bilder av frosten som har kommet.
Jeg rett og slett elsker denne årsiden.
Levende lys inne, krølle seg i sammen under et teppe, kakao med krem på toppen.
Tror jeg tar en tur ned å besøker foreldrene mine i kveld.
Det setter de nok pris på.

Var på møte idag på jobb og føler at jeg kom klokere ut enn hva jeg var da jeg gikk inn.
Fikk møte mange jeg jobber i sammen med og det gledet meg.
Se de igjen og få slå av et par ord før jeg sprang videre..det er noe jeg kan leve lenge på.
Etter møte idag har jeg fått en ny gnist.
Er klar for å kjempe og nå vil jeg virkelig slå i bordet hos legene.
Kreve en litt bedre oppfølging og utredning enn hva jeg har fått til nå.
Hodet surrer rundt av planer og tanker, men en ting jeg skal gjøre og det begynner jeg med nå er å skrive ned ting jeg vil spørre legene om.
For det er standar at når jeg kommer der så har jeg glemt alt og på vei hjem så dukker alt opp igjen.

Må og sette opp en plan for dagene fremover.
Finne noe å fylle de med.
Vanligvis så sitter jeg her i sofaen å sturer..sukker litt og synes litt synd på meg selv til tider.
Det skal jeg snu på.
Det er opp av sofaen og ut....og jeg starter nå



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

LIKE YOUR ATTITUDE GIRL :D

you go <3