fredag 19. november 2010

Julebord

Wow som tiden flyr.
I morgen er det allerede julebord.
Må si at jeg gleder meg, men gruer meg og.
Det å stille opp på festligheter når en er sykemeldt er ikke det kjekkeste jeg vet.
En del av meg føler forpliktelse til å holde meg hjemme når jeg ikke kan gå på jobb.
Men jeg har lyst å presse meg selv.
Kan ikke stenge meg inn å bare la dagene passere.
Skal jeg komme meg tilbake så må jeg ut å se folk i øynene.
Fjerne angst og skumle tanker.
Jeg jobber jo på verdens beste plass :-)

Kjolen er ny i år, samme med sko og smykker.
Rakk ikke helt å bestille frisør time, men en liten halvtime på badet skal nok veie opp for mine hvite øyenbryn og ettervekst.
Hm...har faktisk strømpebukse liggende som er helt ny...lol så det blir ingen panikk i morgen med strømpebukser som har masse stygge hull i.

Nei...det er bare å stasje seg opp..ut å se folk i øynene, ta en pepsi max til middagen å reise hjem når jeg er sliten.
Har sovet 3 timer nå i kveld for å prøve å hente meg inn til i morgen.
Woohooo jeg er klar, men iik gruer meg

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper du koser deg :)