torsdag 9. januar 2020

Hobbykvelden

Siden jeg ble syk dagen etter at jeg hadde lyskveld her så fikk jeg ikke skrevet noe om selve kvelden.
Den kan igrunnen bare beskrives som fantastisk...vi laget lys med servietter og noen av oss ble rimelig fulle. 7 flasker med vin på 4 personer, ikke rart at vi fniste som småjenter på slutten av kvelden. Tror det er flere som lar bilen stå neste gang. Til og med baylisen med jordbær smak ble smakt på, og det er en baylis som jeg ikke kommer til å kjøpe igjen. Vi var alle enige om at den smakte grusomt.
Dagen etterpå kom det meldinger ifra noen som hadde vært med. De hadde storkost seg og ville gjerne ha en ny lyskveld.
Gleder meg til å lage en kveld før påske. Lage påskelys og dekorere kuler med servietter, bånd, bling osv.




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: