søndag 19. januar 2020

Litt kvelds shopping 😍

Av og til er det kjekt å krølle seg i sammen i sofaen med iskald pepsi max i glasset.
Gubben har lagt seg og jeg kan kose meg med nettbrettet. Se om det er noen gode tilbud. Det var litt tegnesaker jeg var ute etter i dag, og siden 350kr grensen forsvinner 1 april vil jeg gjerne sikre meg noen småting ifra ebay. Panduro fristet med gode tilbud og jeg fikk ting jeg ville ha til nesten halv pris. Den siste plassen jeg var innom er platekompaniet, der fant jeg så mange tegnebøker. Kunne ikke kjøpe alle, men valgte ut noen favoritter. Platekompaniet er en norsk butikk og jeg kan handle der hele året uten å være redd for dyre gebyr.
Jeg er ingen ekspert når det gjelder fargelegging, men har meldt meg inn i to grupper på facebook og ser hvor flott medlemmene fargelegger. Det står mange plasser hvilke blyanter eller tusjer de har brukt. De anbefaler enkelte fargeleggingsbøker, og det er de tingene jeg har vært på jakt etter. Ønsker meg kvalitet. Nedenfor kan du se bilde av hva jeg har kjøpt....og neida jeg har ikke blakket meg 😂 men så mye fint som frister så må jeg være forsiktig, ellers hadde jeg hamstret til den store gullmedaljen.



















Ingen kommentarer: