søndag 19. januar 2020

Livet er igrunnen ganske så greit ☺️

Sitter sammenrullet i sofaen å lytter til musikk ifra Spotify.
Chris Medina og Abba er kveldens favoritter. De tre siste dagene har vært veldig fine, men litt små svigninger har jeg opplevd.
Har nok en gang funnet frem male/tegnebøkene og koser meg med flotte farger.
Litt handel har det blitt, nye fargeblyanter og tusjer er bestillt.
Innimellom kommer nabo prinsessa innom. Da farger vi i sammen og jeg får høre alt om Marcus og Martinius. To gutter hun ser veldig opp til.
Kjenner meg igjen ifra da jeg var i den alderen. Det var noen kjekke skuespillere som flere på skolen fantaserte om ☺️ Plakater ble kjøp inn og hengt opp med tyggis bakpå. Når ukepengene kom så var det rett å kjøpe bladet topp. Bytte plakater med andre innimellom for å få mest plakater på veggen av mitt idol.
Fytti så mye rart som fantes før...husker den perioden vinkunne kjøpe røyk. Vi følte oss så kule der vi ruslet ut av butikken men det var ikke ekte røyk oppi. Noen var tyggi, andre var sjokolade.

Søndag i morgen....har ingen planer. Slappe av å se på tv. Nyte tiden vi har isammen.
Kanskje det kommer en god film. Pearl harbor såg vi sist helg. Begge tørket på tårer og var enige om at det var en god film.


Kom over denne tinen for et par helgercsiden. Jeg malte den i 1996, utrolig kjekt å se den igjen. Mange gode minner ifra når jeg bodde hjemme og satt for meg selv på kveldene å malte. Nå har jeg glemt å male, alt blir bare rot. Så deilig at det da finnes fargeboker for voksne som jeg kan fargelegge til den store gullmedaljen 


Ingen kommentarer: