lørdag 21. august 2010

Bilder :-)


Startet lørdagen med rydding.
Ble riktig så fornøyd med den ene kroken på terassen. Skulle bare hatt et annet "gulv" enn det som er nå.
Røde mursteiner er ikke akkurat min favoritt. Svart skifer hadde nok vært enda bedre eller en platting av tre



Oh ja...dvd i bøtter og kar.
Har ikke fått med mer enn halvparten på dette bildet. Tror snart jeg må finne på noe nytt smart ang oppbevaringen. En hel vegg til dvd tar virkelig plass..og den plassen kunne jeg godt ha brukt til noe annet


Var på shopping i går. Bare en liten tur opp på et senter som hadde opprørssalg.
Jeg stakk innom nabobutikken og kom ut med to små hjerter og et stort.
Det er plass til telys i det store. Tipper det kommer til å henge i et vindu snart


Gubben endte opp med masse verktøy på salg.
Stikksag, elektrisk høvel , bits og en frese maskin.
En som er mega fornøyd og bare springer rund å tilbyr seg å frese ut ting jeg kan male på...



Kjørte forbi to ulykker i går.På veien hjem ifra jobb kom jeg over denne og en til som hadde krasjet front i mot front.
Håper at det gikk fint med personene i bilene. Falken stod på andre siden av veien og hold på med å få vekk den ene bilen



På vei til jobb kom jeg over en bilbrann på motorveien. Prøvde å ta bilde, men jeg var nok litt for langt unna. Fikk kun med meg politibilen.
Brannen var slukket da jeg passerte og personene var kjørt vekk.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

akkurat nå er det om en ulykke i stavanger faktisk...kan det være en av ulykkene dere kjørte forbi mon tro? uff,tragisk...