lørdag 7. august 2010

Nytt liv

Mandag starter jeg og gubben våres nye og bedre liv.
Hehe..som vi har gjort noen ganger tidligere, men har fort ramlet tilbake til gode gamle uvaner.
Men førstkommende mandag er det stopp.

Våres to mål er :
Ikke noe snop i ukedagene, heller ikke noe usunn middag.
Gå små turer når vi får mulighet..helst en halvtime til dagen.

Jeg har en liten ting til på listen min og det er å holde meg unna dataen før 20.00 om kvelden.
Så når jeg kommer hjem er det slutt på å slenge ræva nedi go`stolen å bli sittende der resten av kvelden.
Kan heller bruke de timene på så mye annet nyttig.
Blir lite chatting og lite facebook på meg, men det skal jeg heller prøve å holde ut.

Havnet på fest i går kveld så det har igrunnen vært en dagenderpå dag i dag.
Har gjort lite, men fått hentet hjem stolen og fått vasket litt.
Pratet en del med May på msn og spillt litt spill på dataen.
Med andre ord...en stille og rolig dag.
I morgen er siste feriedagen og den skal tilbringes med venner på plantasjen



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Håper dere klarer det,enklere når man er to :)

ønsker deg en fin dag,at fyllesjuka ikke henger så masse igjen.

*klem*