søndag 8. august 2010

Terningkast 4

Jepp...dagen idag er terningkast 4.
Ville igrunnen ha sagt 3 , men har kommet meg litt oppå i løpet av dagen.

Hadde kanskje vært lettere å skrevet :
Starten på dagen : terningkast 3
Resten av dagen : terningkast 4


Hva som utløste nedturen??
Rett og slett en filmscene på maks 5 sek.
Angrer som en hund på at jeg så episoden av The Tudors men jeg kunne ikke vite at det skulle bli den handlingen...Har jo sett sesong 1-2 uten problem.

Det var skikkelig utbehagelig for det var som om hjernen min forstod og sa seg enig i at nå er det den rette tiden på å svelge alle pillene som er i skapet.
Nå ,hvisket det rundt meg.
Jeg følte en så sterk trang til å kutte meg at hodepinen kom krypene.
Lyttet til litt musikk mens hundrevis av tanker rotet i mitt hode og skapte kaos og panikk.
Etter noen tårer klarte jeg å tvinge meg selv i seng og fikk omsider sovnet.
Men at en liten filmbit skulle utløse noe så stort hadde jeg aldri trodd.

Planen er å komme seg tidlig i seng i kveld..få en god natts søvn.
Best å møte i litt bedre humør på jobb i morgen.



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

3 kommentarer:

Laila sa...

av og til skal det ikke mye til før det setter igang følelse og tanker..godt du kom deg i seng da hvertfall :)

klemmiser på vei :)

Lene sa...

Uff, kjenner meg igjen der. Jeg le helt ødelagt i et halvt år av å se American history X på en svært dårlig dag.
Så kjenner følelsen, godt.
Håper du har det bedre nå ihvertfall!

Laila sa...

det siste innlegget ditt kommer ikke opp...