torsdag 5. august 2010

Verden går videre



Over alt er det nå folk som har en helg igjen før det er tilbake på jobb.
Rart å tenke på at tiden har gått så fort.
Hvor ble disse tre ukene av?
Denne ferien har virkelig gått fort.
Har fått kvalitetstid med mann og familie.
Noen dager har vært verre enn andre pga min sykdom, men jeg kom igjennom det og.
Huset begynner å bli ryddig etter en stor innsats de siste dagene.
Nå er det bare å bruke de siste dagene på best mulig måte..få mest utav tiden som er igjen..
Ser ut som jeg virkelig må bruke disse tre siste dagene på å få igjen en normal døgnrytme.
Mandag er det nemlig opp kvart på 7...tror nesten jeg må ta litt sovedop på søndagskvelden sånn at jeg slipper å komme trøtt første arbeidsdag.
Uhm..hvordan er det med arbeidsklærne, vil buksen være litt stram nå som den ikke har vært i bruk på nesten 3 uker og energi nivået har vært ekstremt mindre enn hva det pleier å være utenom feriene.
Hva har skjedd de siste ukene jeg har hatt ferie? Er sikkert mye som har hendt mens jeg har vært borte.
Hvem har sluttet , hvem har sagt hva, hvem har begynnt, hvem har hva??
Er alltid spennendes å høre om det har skjedd noe jeg ikke har fått med meg.
Og jeg er ikke alene..over alt i landet er det personer som har hatt ferie samtidig med meg og som vil ha sin første arbeidsdag igjen på mandag.
Uken etterpå starter skolene opp igjen for fullt.
Små jenter og gutter vil ha sin første skoledag, andre vil ha sin første skoledag på vidergående ..og alle møter opp forventningsfulle og nyskjerrige på hva året vil bringe.
Verden går virkelig videre..selv etter en sommerferie



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

så sant så sant. man føler nestn man mister noe npr det er ferie,men så kommen heldigvis fort inn i hverdagen igjen også. time will show what happens ;)

håper du sover godt nå,hilsen natteravnen ;)

*klem*