søndag 29. august 2010

Litt dill og dall på en søndag

Etter en kveld/natt med barnevakt er det jammen ikke lite jeg har fått lært.
Utrolig hva som kan komme ut av en barnemunn.

Babyer må luftes og det er babyen som bestemmer når de vil ut.
Det kan være veldig stress for mammaen til babyen

Alex 7 år

Far ligne på Donald

Humre humre..listen er lang
Setter utrolig pris på å få passe på de små prinsessene som har vært her.
De oppfører seg så fint hver gang de er her og da er det ekstra gøy å ha de her.
Rart så stille det blir når de har reist og meg og gubben blir alene.

Har sittet å lest noen blogger idag, og jeg imponeres stadig vekk over styrken til folk.
Dager da jeg har hatt det supert er det andre som ikke har hatt det fullt så bra.
Smerte og fortvilelse herjer over alt og dukker opp til alle døgnes tider.
Selv er jeg rolig fortiden...veldig rolig.
Er inne på tankestadie...medisiner eller ikke medisiner.
Valgets kvaler..
Skulle aller helst vært uten , men er det noe jeg kan mestre over tid?
Har enda ikke hentet ut de nye medisinene, men jeg må gjerne snart gjøre det om jeg skal komme igang..men vil ikke



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

man får høre mye fra barn ja,det er helt sikkert...hehe.

hmsk,det er vel alltids verdt et forsøk å prøve ut medisinene før du forkaster det hele...

ønsker deg en god natt,håper du får sove godt :)

klemmer