onsdag 4. august 2010

Rydde dag



I dag ryddes det i alle kroker og krinker.
Kan ikke se at jeg ser en ende på rotet, men tipper at det vil se litt bedre utover kvelden.
Har til og med ryddet litt ute. Legger ut et bilde bare for å vise at det faktisk ser litt bedre ut, men se bort ifra det telyset som står opppå askebegeret og den ene puten som mangler. Puten kom frem da jeg tok inn teppet.
Satser på å skifte ut noen planter i morgen da diverse potter på utsiden ser litt skremmende ut. Halvdøde brune grener som stikker opp av en urne er ikke det vakreste synet på sommeren.
Tipper det blir litt plastikk planter. Plantasjen har alltid hatt et godt utvalg så jeg får ta turen dit i morgen for å se hva de har å tilby.
Lol...så slipper jeg å tenke på vanning resten av sommeren.
Har hatt noen små maleprosjekter i sommer og nå har jeg fått en svær kasse som jeg kan male på. Har arbeid der for resten av året ...minst.


Et lite velkommen skilt jeg holder på med..må rette litt på bokstavene , spesielt den siste bokstaven og kanskje få på litt mer blomster.

Kassen :




Som sagt...masse som gjenstår før kassen er ferdig


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Laila sa...

Vi er to som har hatt ryddedag i da ser jeg...haha.Det trengs innimellom,og så er det jo så kjekt når man blir ferdig :D

kjekt å ha litt kreative ting å holde på med,der har jeg vært skikkelig dårlig de siste mnd..men har faktisk en god unnskyldning da,har senebetennelse i høyre armen,så da blir det hvertfall ikke noe strikking. Haha.Men er ikke unnskyldt når det kommer til å male og å sy da,det skal jeg ha.Men det skal nok ta seg opp igjen,sånn etterhvert ;)

legger igjen klemmer

drømmefangeren sa...

syns du er kjempe flink til å tegne. Kjempe glad i deg vennen. Du får komme på besøk snart da. Klem May Lill