fredag 13. august 2010

Fredag den 13

Brum brum..fredag den 13 og jeg er i storform.
Nyter en fridag hjemme og tiden går med på å rydde.
Satser på å få orden på litt av rotet som har hopet seg opp den siste uken.
Mitt nye og bedre liv som jeg startet på mandag ser ut til å gå fint..har faktisk ikke spist noe usunnt, men har drukket pepsi max nesten hver dag.
Ser ikke på pepsi max som den største kaloribomben, men det er et mål å kutte den og ut i ukene på sikt....laaaangt frem i tid :-)

1290 kr i nye klær. Wohoo så gøy.
Var på salg i går og kom hjem med en stor pose med klær oppi.
En frakk jeg har tittet på tidligere hang plutselig på stativet til 79 kr.
Klart jeg kjøpte den.
Rosa frakk :-)

Blir et lite kort innlegg denne gangen. Får se om jeg ikke får skrive litt mer i morgen eller senere idag..rydde videre før vi reiser i campingvogna om et par timer.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

så bra at du har en god dag :)
Og shopping hjelper hvertfall på humøret,spesielt om man finner noe man har ønsket seg på salg :D

klem