tirsdag 3. august 2010

Negativ

Endelig har gubben lagt seg.
Jeg har sjangsen for å la det kunstige smilet senke seg og tårene kan få fritt spillerom.
Ikke at jeg liker å syte å klage, men at livet ikke alltid er lett er noe vi alle vet.
Akkurat nå er nok mitt litt vanskelig.
Må nok få meg en legetime, men undrer meg over hva de igrunne kan hjelpe meg med. Medisiner??
2 mnd uten medisiner og jeg må nok kanskje si at det ikke var så smart å kutte de ut på dagen, men akkurat da jeg gjorde det så føltes det så riktig.
Skulle så gjerne ha vært den gode gamle meg som alltid var positiv og aldri sukket og klagte over småting... stor forskjell ifra den personen og den jeg er nå
Jeg har sittet i et par dager å fundert over hvordan jeg vil ha min begravelse.
Kan være greit å ha alt klart til den dagen kommer.
Får nok gi gubben litt info i morgen..
Han må vite hva han skal gjøre..hva mine ønsker er

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Trist å lese at du er på nedtur lille venn,men det er dessverre medaljens bakside når man kutter medisiner brått...Snakk med gubben,og få deg også en psyk. samtale,tror du trenger å prate litt,få ut ting fra systemet.

Og vet du hva? Nå skal du gå inn å lese det som står på det lille bildet du sendte til meg på fb ;)