torsdag 28. januar 2010

Gammelt innlegg

I dag holder jeg meg i stolen..
Hjemme med spysyken, ikke så veldig delikat,men heldigvis er formen mye bedre og jeg kan gå på jobb i morgen.
Kom over noe jeg skrev i fjor.Jeg ble innvitert ut på en dårlig dag og tvang meg til å gå selv om jeg ikke ville. Dagen etterpå hadde jeg dårlig samvittighet pga jeg gikk tidlig og skrev en liten forklaring/unnskyldning til henne.
Personen jeg skrev det til ble ikke glad en gang..hun ble podde sur og jeg måtte bruke tid på å få henne i godt humør.
Det burde igrunnen vært unødvendig,men personen er selv-opptatt og tenker kun på seg selv i enkelte situasjoner.
Dette skrev jeg :

Min snille søte xxxx..
Jeg ville kose meg i kveld..gjorde alt jeg kunne,men fikk det ikke til.
Hver eneste celle i kroppen ville hjem ifra jeg gikk ut ytterdøren hjemme.
Hadde hundre unnskyldninger som jeg ville ta i bruk for å slippe å reise ut idag,men tenkte at det sikkert kom til å bli bra når jeg første kom meg ut.
Det var så kjekt å få møte et par av dine venner idag...og det var ikke noe galt med de.
Bare jeg som ikke helt har dagen og helst ville være hjemme...gjemme meg under dyna og la dagen fly forbi.
Klarte ikke å senke skuldrene...klarte ikke å slappe av..klarte ikke å være meg.
Et kunstig smil av og til...en latter som ble tvunget frem..
Nei kjære xxxx..da var det best at jeg tok tidlig kveld og ikke ødela resten av kvelden din.
Men takk for at du lot meg få lov til å bli med.
Glad for at du lokker meg med ...selv om det ikke alltid funker.

Nå er det bare å trekke litt på smilebåndet og le av det hele.
Men det er rart hvordan enkelte reagerer.
De fleste ville blitt glad for en beklagelse og gått videre.
Jeg og xxxx hadde kontakt noen mnd etter den kvelden,men vi fant ut at vi var alt for forskjellige.
Jeg ville ut i arbeidslivet igjen og gå videre med livet mitt.
Det er jeg glad for.
Jobb gjør at enn opplever noe i løpet av dagen..isteden for det som skjer på dataen og tv.

Nei jeg får skru av dataen litt ;-P komme meg igang med noe husarbeid siden formen har blitt bedre nå.
Føles deiligt

Blogglisten

Bloggurat

Ingen kommentarer: