mandag 18. januar 2010

Ting man bare ikke sier

Ting enn ikke bør si til en lege..

1. Jeg har valgt ut hvilken gravstein jeg skal ha.
Den fører til en heftig diskusjon der andre leger blir innblandet.
2. Du trenger ikke å gi meg en ny legetime for jeg har ikke tenkt å leve ut uka.
Omg...overlege og alt ble dratt inn på kontoret.Og jeg ble innlagt i 2 timer ..til jeg stakk av.

men til syvende og sist så er det jo godt at de reagerer og tar pasientene på alvor.
Ei venninne av meg ba legen om å hente et balltre for å så slå henne ihel med det.....det var nok heller ikke så veldig populært i legens øyner.
Men litt galgen humor må enn ha...og det må være lov å lene seg tilbake og flire litt selv om jeg vet veldig godt hvor langt nede jeg var da jeg klarte å komme med mine uttalelser.
Skal ikke gjøre narr av meg selv...men prøve å le litt og håpe at det ikke skjer igjen.

Ingen kommentarer: