tirsdag 19. januar 2010

Sanasol og drømmefangeren

Host og nys klinger i mine ører hvor enn jeg beveger meg for tiden.
Folk er forkjølet og jeg har bestemt meg for å holde meg snue fri resten av vinter sesongen.
Så derfor står det nå en flaske sanasol på kjøkkenbenken. Den skal holde basseluskene unna :-)
Har lurt lenge på hvorfor Drømmefangeren er så rolig...i går kom meldingen om at hun var på lukket avdeling.
Tenker på henne og skulle så gjerne ha gjort noe for at hun skulle fått det bedre,men vet at hun er på rett plass der det er mange som kan hjelpe henne.
I miss you so much Drømmefanger og jeg gleder meg utrolig til du kommer ut i bedre form.
I mellomtiden sender jeg deg verdens største og beste klem

I dag er det akkurat en mnd til jeg skal til legen igjen.
Er veldig spent på hva blodprøvene vil si..spesielt hvor mye blodprosenten er på.
Da jeg var på sykehuset og fikk blodoverføring var den 7.9 .....i starten av januar var den 12.4
Krysser fingrene for at den holder seg stabil.

Blogglisten

Ingen kommentarer: