torsdag 21. januar 2010

Søvn

Så satt jeg her og kikket.
Klokken har passert 01.
Prøvde å sove,men kroppen er urolig og tankene bare svirrer.
Det beste var bare å stå opp isteden for å ligge å vri seg.
Søvn er oppskrytt,men nødvendig
Jeg startet på 10mg tolvon og fikk beskjed om nå skulle jeg få sove godt og lenge.
Ikke sovnet jeg,men endte opp med en kanon bakrus dagen etterpå.
Nå er jeg oppe i 60 mg tolvon og 7,5mg med Zopiklone.
Selv det klarer ikke å roe meg ned når jeg er urolig og roter meg inn i tankekaoset.
Før jul ble jeg forbanna på alt som het sovemedisin...mente at det bare var piss som apotek tok seg godt betalt for.
Klarte å overtale gubben til å prøve noe av sovemedisinen min...han fikk ca halv dose av det jeg tar....og sov til halv 3 på dagen.
Våknet ganske så sjokka av at klokka var så mye og satt i en bakrus resten av dagen.
Så da kan jeg ikke klage på sovedopet allikevel..det er bare jeg som ikke klarer å sovne på det.
Hm....5 timer og 30 min igjen til jeg skal stå opp.
Jaja..det skal nok gå bra

Blogglisten

Ingen kommentarer: