fredag 15. januar 2010

Livets valg

Selv om enn er syk, så har enn valg.
Det kan bare være litt vanskeligere å gjøre de rette valgene på enn vanskelig dag.
Men det gjelder nok alle.
Så hva gjør meg så spesielt syk.
Humøret svinger opp og ned, akkurat som en berg og dalbane.
Heldigvis er jeg flink til å kliste på meg et smil og late som ingenting.
Jeg er flink.....veldig flink.
Ingen skal se meg svak.
Den personen finnes ikke lengre.
Den nye meg er sterk og klar for en kamp om det skulle bli nødvendig.
Om noen skulle mene at denne bloggen bare dreier seg om bipolare så har de helt rett.
Dette er ikke en dagbok der jeg blogger om sexlivet mitt..heller ikke om venner og mann.
Jeg blogger om mitt liv som psykisk syk.
Så jeg kan gå tilbake senere og lære av mine feil.
Lese om hvordan jeg har hatt det og hvordan jeg har det nå.
Jeg har valgt at dette skal være min lille bipolare blogg.
Det er et valg.....livets valg og dagens valg :-)

Ingen kommentarer: