fredag 2. juli 2010

Endelig

Endelig har kofferten ifra Danmark/ Tyskland turen blitt pakket ut.
Endelig har kofferten ifra Kristiansand turen blitt pakket ut.
Endelig har masse rot ifra Danmark /Tyskland turen som lå på gangen blitt plassert.
Endelig er vaskemaskinen og oppvaskmaskinen i gang.

Tiden de siste uken har jeg ikke kontroll over..ikke at formen har vært dårlig. Tvert imot. Formen er på topp, men litt småskurring har det jo vært.
Heldigvis ikke noe alvorlig.
De 3 siste helgen og denne helgen har det vært fullt programm. Hver eneste kveld de siste ukene har det vært besøk eller ting jeg har gjort som har igjen ført til dårlig med tid til å blogge.
Men nå...nå var det litt tid innimellom ryddingen.
Reiser bort i helgen så takket være en super snill sjef som lot meg gå tidligere..så rekker jeg å rydde rotet i noen timer før vi reiser.

Den nye utgaven av støvsugeren som verkstedet gav oss for 4 gang er nå montert og står til lading...wow alt jeg har fått gjort bare på en halvtime. Søppelhaugen er blitt samlet i sammen og står klar å venter på at gubben skal komme hjem.
Han er den som har kontroll over brikkene til de nye fancy nedgravde søppelkonteinerene som vi har fått.

Stakkers A. hun har blitt regelrett spammet med dikt ifra meg de siste dagene..er virkelig inne i en dikt/tulle periode.
Akk ja..trøste meg med at det kunne ha vært mye verre... men vet nå ikke helt hvordan A. føler det når hun får alt ifra deppa til kjærlighets dikt ifra meg.

Nei ..rydde litt videre så sove litt før turen.
Ah..turen ja, må jo si at jeg skal til Østlandet for å hente nyyyyy bil :-)
Svinger innom Sverige når vi første er i nærheten og krysser fingrene for å være hjemme i morgen kveld. En hel dag hjemme på søndag høres ut som luksus i mine ører ..så jaaa hjemme i morgen kveld.

Noen andre som skal noe kjekt i helga?
Noen spennendes planer?



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Polarpiken sa...

Jeg synes du er flink, jeg. Det er så TILTAK å pakke seg ut av kofferter, jeg drøyer det alltid så lenge som mulig. Håper du får en fin tur til Østlandet :)

For å svare på spørsmålene så skal jeg pakke. Skal nemlig til moren min. Så først må jeg rydde ut av kofferten, fordi jeg ikke er ferdig med å pakke ut etter forrige innleggelse enda!

Laila sa...

så bra at du har fått vært litt flittig da du frøken,når man har vært ute og reist så blir det faktisk et tiltak å gidde å pakke ut igjen,haha.

men du,håper du får slappet av og kosa deg i helga da,kul'n helt ned liksom.

og btw; jeg tok meg IKKE nær av stygen,hahaha.

masse klemmer på vei <3