lørdag 31. juli 2010

Sommeren 2010

Så var det allerede gått 2 uker av ferien.. 1 uke igjen så er det jobb.
Jeg gleder meg til å komme tilbake på jobb å få en normal hverdag igjen.
For sommeren 2010 har vært den kjedeligste sommeren jeg noen gang har hatt.
Fytti katta, hver dag har vært kjedelig.
Sur person som har dratt humøret mitt ned og ei pyse som ikke tørr å konfentere den personen.
Nei la oss fly forbi denne sommeren og få en normal hverdag igjen.
Jeg gleder meg til mandag 9 august.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

kjipt at sommeren din har vært så kjipt da...det er ille når man gleder seg til å komme tilbake til jobb liksom...

masse lørdagsklemmer <3