tirsdag 20. juli 2010

Lykkelig dag

Jeg kunne ha skrevet mye her.
Lagt ut i det vide og det brede, men mye av det blir for dumt.
Heldigvis så klarer jeg å begrense meg enkelte dager der jeg virkelig føler for å spy ut med negative ting og tull.
På en måte så er det godt å fåt luftet hjernen..tømt den for alt som sviver inni der, men samtidig så er det greit å holde noe for seg selv.
Ingen ønsker å bli stemplet på som en sur og bitter person.

Satt å funderte tidligere på hva som har vært den lykkeligste dagen i mitt liv.
Mange hendelser som gjør det vanskelig å velge.
Jeg klarer simpelt hen ikke å bli enig med meg selv.

Fødselen min? Det at jeg ble født burde jo være topp
1 skoledag, er vel ikke akkurat det vi forbinder med lykke
Konfirmasjonen? næææ
Bryllupsdagen min, hm jo den var jo topp, men den lykkeligste??
Dagen jeg traff min mann? Hm jeg var morgengretten første gang vi så hverandre.
Dagen vi signerte kjøpskontrakten på leiligheten? Ugh,gjeld til ørene
Dagen vi kjøpte ny bil? nææ gjeld der og

Mange gode dager og den som har vært mest perfekt til nå må være bryllupsdagen.
Men jeg har vært glad, lykkelig og fornøyd så mange andre dager at det veier igrunnen opp for de siste årene der dagene ikke har vært fullt så perfekte.

Hva er nå oppskriften på en lykkelig dag?
Hva var din lykkeligste dag?
Fødsel, bryllup, kjøp, det kan jo være så mangt siden vi er så forskjellige

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Lykke kan være så mangt,men jeg tror nok lykke må måles i hva man liker,og hva som gjør DEG lykkelig,ikke lykke generelt.

Jeg har ikke noen spesiell hendelse,for det er jo selvsagt masse fine ting som har hendt i livet også,selv om det mye vondt.

<3