fredag 9. juli 2010

Skyggene

Fikk denne på facebook idag..et forum som stadig sender ut meldinger om forandringer og nye artikler på nettsiden deres..
Rar som jeg er så må jeg jo lese og tenke litt..

Quiet Borderline - What does that mean to you? Are you a "quiet borderline" or one show tends to let others know what you think and feel? Do you agree with these sub-set or different types of BPD or not?

Hm..er jeg den stille typen eller den andre?
Hvordan kan jeg vite det?
Formen er litt lettere..det vil si at jeg klarer å smile, le og spille med på det meste.
Mops fornøyd med det.
Derfor jeg likte så godt diktet som jeg "stjal" i den andre bloggen som er nedenfor.
Jeg kjente meg så godt igjen.
Livet er et ork og det er ikke til å snike seg unna at tankene kan være tunge.
Med et par selvmordforsøk bak meg så burde jeg nok ha begynnt på tabelettene igjen siden jeg svinger litt opp og ned for tiden, men staheten i meg nekter.
Skyggene herjer rundt meg..de er der til alle tidens timer..
De snakker ikke..bare kikker og studerer det rare kvinnemenneske som er fremfor de.

Noen som har erfaringer med antideppressiver?
Stemningsregulerende?
Innsovningspiller med antidepp i?

Tips mot bivirkninger?
Hva er fordelen og hva er ulempen med medisiner?
Medisiner på ferie?
T-skjorte på sommeren med sår på armene?
Skjule det eller ikke skjule det?


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

har gått på fontex og efexor,begge er anti depressiva. Jeg har slutta på begge,så de ga ikke helt ønsket resultat på meg,men vet flere som de funker på.

går også på lamictal som du vet,den begynner egentlig å tar seg opp og funker nå.
Bruker vallergan for å sove,de funker for meg.

bivirkninger:

av fontex ble jeg vanvittig kvalm de første par ukene.Og hodepine følger selvsagt med.Dette er standar bivirkninger på de fleste medisiner...

efexor: mista litt matlysten,humøret svingte veldig,fikk økt sug etter rus og alkohol,og overdosetrang...ble mer deprimert...jepp,true story.

lamictal skal man være veldig forsiktig med pga bivirkninger,spesielt utslett.Men jeg hadde to episoder med hallusinasjon (psykiske) JÆVLIG.

mange fpr en hangover effekt av vallergan,men der er jeg heldig...er bare litt trøtt dagen etter...

Vurderer du noe? snakk med legen din om det,kan være lurt...

klemmer