mandag 12. juli 2010

Utfordring :-)

Omg jeg har blitt spist av.

Jeg har sittet i solen og sovet i senga mi og diverse dyr har vært innom og sikkert trodd at jeg har vært den gode buffeen.. uhm kroppen er nå full av myggstikk, , fuglelopper eller hva slags dyr som nå har forsynt seg så grådig av min kropp.
Klør og klør.
Selvfølgelig så har jeg fått et stikk/ bitt rett under bh stroppen bak på ryggen.
Den er jo kjempe enkel å komme til for å klø seg litt anonymt når enn står fremfor 5 kunder. Uhm…
Og hva skulle nå den myggen nede med mine tær å gjøre? Som om det ikke kom til å klø ekstra i varme sko???
Salve som lindrer..det har jeg heller ikke kjøpt så nå sitter jeg her å klør.
Drikker litt pepsi max i håp om at den skal spre seg til resten av kroppen å lindre.
Det er nå lov til å håpe, men om det hjelper??

Leste i vg om et par som har vunnet over 40 millioner i lotto.
Eldre par som vant og de var selvfølgelig i ekstase. Kona trodde nesten at mannen var syk før hun fikk vite hvorfor han oppførte seg så rart.

Hva hadde du gjort om du vant så mye penger?

Jeg hadde nok kjøpt ei hytte eller et hus ved havet. Spandert på gubben en ny bil og pakket sekken for å så tatt diverse ferie turer.
Ringt jobben og gitt beskjed om at jeg hadde fått en lang og krevende sykdom som gjorde at jeg ikke kunne ha jobbet på noen mnd.
Tror ikke jeg kunne ha tatt frem den bipolare lidelsen som et eksempel.
Måtte kanskje ha diktet opp en eller annen form for lidelse.

Tror jeg sender Laila en liten utfordring, for jeg vil svært gjerne vite hva du hadde funnet på om du vant 40 mill.

Lurer på hva som skjer med siden på side2.no jeg er stadig inne på blogg siden for å se på nye blogger, men det er jo så himla sjelden at de oppdaterer den siden.
Før var det ny konkurranse hver uke, den vm konkurransen har vel vart i nesten 4 uker nå. Samme med de innleggene som er fremme nå, de har i alle fall vært der siden fredag
Kan det snart bli en forandring på det?? Det er kjempe kjekt å gå inn å se på siden, se hvilke blogger som enn har lyst til å lese osv.

Disse statistikkene over hvem som har mest lesere bryr jeg meg ikke om, men blogger som blir fremhevet er alltid like spennendes å lese
Må jo bare få si at jeg ikke har noe personlig i mot disse personene som er på topplistene og noen ganger jeg inne å leser deres blogger og, men hva om det var en liten variasjon er og??

Topp ti bloggere, topp ti over de som kommenterer andre sine blogger, topp ti over de som går inn å leser andre sine blogger.
Det må vel gå ann å lage noen andre topplister enn den som alltid står der.
I data verden går alt ann.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

De har faktisk lagt ut nye innlegg på side2 idag så jeg,haha.

Jeg skal ta utfordringen jeg skal du se ;)

Det verste med sommeren er disse små krypene som kravler,kryper og flyr. Kunne de bare ikke ha dratt på plasser hvor det ikke oppholder seg mennesker?? Noen av dem er jo så innpåslitne at det halve kunne vært nok....

jeje,off to take the challenge ;)

klemmer