onsdag 14. juli 2010

TROR JEG ER KLAR

Ja nå tror jeg at jeg er klar for ferie..

Postkassen er nesten klar, mangler kun litt småpuss.
På bildet her har jeg fjernet navnet pga personvern :-)


Bøker er hamstret inn...klar til å bare nyte solen med en go`bok i hånden.


Filmer er jo et "must". Må jo ha noe å se på viss det blir dårlig vær.


Ikke en ferie dag uten ;-P
Pepsi max er den beste medisinen...ja bedre enn den under her:


Skapet som har stått urørt i over en mnd nå. Hurra hurra og formen holder seg sånn passe greit.
Skumle piller med trekanter over tas i ny og ne, men resten får være i fred



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

3 kommentarer:

Laila sa...

ser ut som du er klar ja,det viktigste er der hvertfall,haha.

nice med bilder :) me like

<3

Polarpiken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Polarpiken sa...

Skrev feil over. ^

Håper du får en fin ferie! :)