torsdag 15. september 2011

Jentetur :-)

Nå er det ikke mange timene igjen til meg og mamma reiser til Kristiansand for å besøke tante.
Guri jeg gleder meg..bare det å få komme seg litt vekk å få vekk tankene skal bli en fryd.
Det har vært masse tanker ang å reise til Kristiansand siden jeg er sykemeldt.
Jeg synes det ikke helt passer seg å reise bort når enn ikke kan gå på arbeid ,men det er en grunn for at jeg ikke klarer å mestre jobben min nå ,og skal jeg klare å bli frisk så må jeg jobbe.
Det vil si ta meg ut på ting, være sosial, gå til lege, følge legens råd.
Må bare få påpeke at ingen lege har anbefalt meg å reise og at jeg heller ikke har tatt det opp med de.
Denne turen ble avtalt i mai og jeg har bare ikke hjerte til å såre mamma når hun gleder seg så til å møte sin søster igjen.

Prøver å rydde litt i heimen..få rotet under kontroll.
Ser ut som det er en større oppgave enn jeg klarer å håndtere akkurat nå.
Bilde av en kontainer kommer stadig frem i tankene mine. For det er overfyllt her og jeg er redd for at det må en skikkelig sortering til for å det sånn som jeg vil.
Kan ikke bare fortsette med å ta med alt overflødig inn i vogna..begynner å fyllest opp der og etter hvert.

Oppvaskmaskinen surrer..har fyllt den opp med alle små blomsterpotter som stod ute.
Gubben hadde fått angst om han viste at jeg fyllte den opp med potter fulle av grønske..men er jo enkel og grei rengjøring av pottene :-)
Kjører renseprogram på oppvaskmaskinen etterpå.

Ble lite søvn i natt så jeg krysser fingrene for bedre natt som kommer.
Verste jeg vet er å ligge på rom med andre og ikke få sove..bare ligge der å vri seg i timevis.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Weee,håper turen blir smashing! Kos deg så masse masse :)

<3

byLivA sa...

Håper dere har en fantastisk tur! Det fortjener dere :-))