mandag 26. september 2011

Oh milde himmel

Søndag..og ingenting er bedre enn å ligge i senga å slippe å bli vekket av vekkerklokken.
Denne søndagen var nesten lik de andre, bare da jeg våknet var det full panikk.
Ukjent mann i senga mi...løp inn på do og prøvde å summe tankene.
Alt jeg klarte å tenke var at jeg måtte kle på meg sånn at jeg ikke lå halvnaken i senga..samtidig som mannen i senga ikke virket skummel.
Kledde på meg og la meg ned for å sove videre..
Senere da jeg våknet var alt som normalt.
Oh milde himmel det hode mitt kan tulle med meg.

Og min egen reaksjon skremmer meg..for det første kan jeg ikke helt nå forstå hvorfor jeg gikk å la meg igjen..var det noe i underbevistheten som klarte å få litt fornuft i meg, fremfor at jeg skulle ha sprunget ut på gaten i trusa og gaula.

Alt jeg tenkte på var at han ikke måtte se meg halvnaken og at det ikke passet seg at jeg lå der i trusa.

Ikke første gang hode tullet og hukommelsen svikter.
Jeg som prøver å stresse ned kroppen..dette hjelper ikke.

Jeg vil ha håret mitt tilbake...livet mitt igjen.

For å ikke virke helt teit nå..så må jeg tilføye at resten av søndagen har vært supert..alt som normalt.
Middag med mamma, shopping med venner på plantasjen, og nå søvnløs kveld/ natt



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Håper det var gubben som lå der da..høhø.
Godt at resten av dagen var god da hvertfall :)

<3