søndag 4. september 2011

Skyfri himmel dag

For en fantastisk kveld det har vært.
Storkost meg hos et vennepar og drukket et par glass champagne.
Jeg pleier aldri å nyte alkohol når jeg har nedturer , men idag var det bare så
godt med litt sprudlevann for å feire at dagen har vært så mye lettere enn andre dager de siste ukene.
Jeg skal ikke ta gledene på forskudd, men vil akkurat nå bare glede meg over lørdagen som har vært som en skyfri himmel.
I love it og vil gjerne ha flere av de dagene.

Masse msn chatting med pusi, og en snill mann som støtter meg.
Vennepar som innviterer på vin. Venner som bryr seg.
Alt er med på å løfte opp hverdagen :-)

Jeg har fått spørsmål om hvordan det føles å ha tankekaos....
Vanskelig å forklare og jeg som er så dårlig med ord kan nok rote den forklaringen skikkelig til, men skal nå gjøre et forsøk.

Det er som å stå i en rundkjøring med minst 8 avkjørsler/påkjørsler.
Rushtrafikk og bilene kjører fort...
Biler, busser, trailere osv..
All informasjonen enn trenger er inni et av kjøretøyene.
Hvilke kjøretøy har den informasjonen som jeg trenger er vanskelig å finne ut.
Satser på en bil og løper fort for å finne en liten puslespillbrikke som ikke gir noen gode svar,,,og vips der er bilen borte i mengden og enn blir stående igjen med resten av trafikken som farer forbi.

Jeg har brukt over et døgn på å finne ut alderen på foreldrene mine.
Ikke søren om det var mulig å få tak i den informasjonen.
Fikk opp to tall 1955 og 1958, to helt feil årstall, men hodet lot meg få svaret.
Jeg prøvde å rekne ut hvor gammel enn skulle ha vært om enn var født i 1955, og i dag er svaret enkelt, men i går var det nyttesløst.
Hjernen var opptatt av så mange tanker at det ikke lot seg løse før idag.
1951 og 1953 er de rette årstallene :-)


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Liker å lese at du hadde en fin dag i går,man må jo bare nyte de gode dagene man har,de fine opplevelsene man har. Håper du får flere sånne fine stunder,selv om du er på nedtur.


klemmer