fredag 2. september 2011

Legetime

Magen knyttet seg.
Kroppen småskalv
Dro frem iphonen og prøvde meg på noen småspill, men svettet så i hendene at det var nyttesløst.
Blikket vandret rundt og analysert alt og alle.
Tårene presset på og jeg kunne ikke ha vært på en verre plass enn jeg var...
venteværelse hos legen.

Herregud som jeg slet med å sitte der å vente.
Ikke mer enn 6-7 personer som satt der med meg, men jeg holdt på å klikke.
Prøvde å spille litt , men konsentrasjonen sviktet + jeg svettet i hendene.

"Har du greid håret i dag ?" spurte gubben meg om da vi kjørte nedover.
Øh...neeeeeei, ingen kost hadde vært i mitt hår.
Halvparten av håret har nå ramlet av, og det har blitt tynt og livløst. Hver gang jeg drar kosten igjennom så blir jeg stående med en hånd med hår som har ramlet av.
Gubben har støvsugt jumperen etter at jeg har greid meg, dra sopekosten over gulvet for å feie opp hår, sluken i dusjen er full av hår.
Heldigvis har de 2-3 siste dagene ikke vært så ille.
Kanskje det nå vil roe seg og håret vil komme tilbake.
Jeg glemte å nevne det for fastlegen idag, men om det ikke blir bedring så tar jeg det opp med han neste gang.


Trøtt i tryne etter noen uker med lite søvn og masse tanker, og en fastlege som sikkert så meg med en gang..
Tror jeg må ha sett ut som et juletre der jeg satt. Tydelig prøvde jeg å være når jeg fikk spørsmål.
Ja...angst har plaget meg
Ja... tankekaos har plaget meg.
Nei ..disse siste ukene har vært timelig tøffe.

Det verste med å være syk er å skuffe andre.
Avslag på avslag til venner som vil ha meg med ut på besøk eller shopping.
Jeg shopper hjemme....



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper håret kommer tilbake igjen,heldigvis vokser det jo hele tiden. Håper også at du kommer deg helt på topp igjen snart,det er der jeg liker å ha deg :)

Ønsker deg en strålende helg :)
Klemmer <3