tirsdag 6. september 2011

Tidsfordriv





Nå som jeg er hjemme må jeg ha noe å fordrive tiden med.
Hadde lyst å vise frem min siste prosjekt selv om det ikke er ferdig enda.
For å spare plass på soverommet fikk jeg fjernet sengen og fikk litt større plass.
Fant ut at jeg ville male en hodegavl direkte på veggen for å pynte opp litt og selv jeg har enda mye igjen å male så er jeg kommet et godt stykke på vei. Driver på med noen monogram som skal være på sidene. Bilde av det ferdige resultatet vil komme senere :-)

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

yay hurray for tidsfordriv. Det er kjekt,hvertfall når det attpåtil blir fint :)

<3

Kristine sa...

Jøss! Det blir jo kjempefint, jo! Jeg trodde det var en ekte gavl, jeg! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. :D

Nina`s hverdagsliv sa...

Så flinke du er min venn :) Klem :)