mandag 19. september 2011

Tappet

DEN STØRSTE GLEDEN ENN KAN HA , ER Å GJØRE ANDRE GLA :-)

Et fint ordtak som stemmer godt.
Det er en stor glede å se at andre blir glade.
Jeg har gjort mange glade de siste dagene.

Mamma som har fått møte søsteren sin igjen og kost seg på hele turen.
Tante som har fått møte oss igjen.
Gubben som endelig fikk parfymen av meg som han hadde ønsket seg så lenge.


Hadde en fantastisk tur til Kristiansand og var heldige med turen til Danmark.
Vindstille og solskinn hele dagen.
Shopping på Bilka og masse drøs som gjorde turen perfekt.

Ute å spiste med jobben i går. Kikket på de som bowla før vi gikk inn til middagsbordet. Smilte, lo og pratet med en del.

Nå betaler jeg prisen for å ha "vært normal ".
Helt tappet for krefter og vil bare sove.
Desverre så klarer jeg ikke å sove skikkelig og det blir bare noen få timers søvn før jeg våkner like trøtt og sliten.
Helt tappet for krefter og priser meg lykkelig for at jeg ikke har noen avtaler denne uka utenom filmkveld på torsdag.
En filmkveld skal jeg overleve og gleder meg til å kose meg med J. som jeg ikke har sett på lenge.

Skulle ønske det var en plugg i kroppen der jeg kunne ha puttet en lader i.
Ladet opp kreftene på 1 2 3.

Gubben rydder, handler, lager mat..han gjør i grunnen det meste nå.
Men jeg satser på å være tilbake om noen dager..bare slappe godt av nå og ikke gjøre noe annet enn å tenke på meg selv og helsa.

Det blir stadig vanskeligere å skjule hårtapet. Uansett hvordan jeg har håret så føler jeg at de lyse partiene kommer frem. Greier og gjør det beste jeg kan for å skjule det.
Gubben nekter meg å barbere hode, men om det blir verre så går håret.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er så utrolig kjipt med nedturer etter at man har hatt fine dager. Men det er jo da hverdagen henter en inn igjen...Håper hvertfall at du får hentet deg litt inn igjen og får bedre dager snart. Filmkveld blir jo kjekt da i det minste :)

Klemmer