tirsdag 20. september 2011

STOLT


I dag har jeg grunn til å smile.
Da jeg gikk på gangen tidligere så gikk det plutselig opp for meg at det nye speilet har fått henge der i 3 døgn uten at fantasien min har tullet det til.
Så utrolig deilig :-)
Vanligvis pleier jeg å få for meg at det er noen på andre siden av speilet og får panikk og roper på gubben og han må komme å ta det ned.
Been there , done that :-)

Speil i mørke rom har vært min panikk i mange mange år og jeg har prøvd å bekjempe den frykten mange ganger uten å lykkes.
Men drømme speilet og bordet ble funnet på finn og jeg var bare nødt for å kjøpe det og ble satt på en prøve som til nå har vært positiv.
Jeg vet at det er helt på tryne og at det ikke er andre folk på andre siden av speilet som kommer til å stupe frem å ta meg når jeg går forbi, men fantasien lar seg bare ikke stoppe selv om den er totalt på bærtur til tider.

3 døgn er ny personlig rekord og jeg feirer med pepsi max og er mega stolt :-)
Danse av glede


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yay for framgang og at hjernen faktisk henger med og skjønner at det ikke kommer noen skumlinger ut av speilet.Det hadde hvertfall vært skikkelig ekkelt..
Kos deg med pepsi max'n din :D

<3

Ceciliesvei sa...

Så utrolig bra, Congratz da:)
Det gjør ufattelig godt med slike fremskritt og du har god grunn til å være stolt <3