onsdag 17. oktober 2018

00:43

Omg, jeg har klart det igjen. Glemt å ta kveldsdosen til rett tid. Straffen er at her sitter jeg lys våken og kommer nok ikke til å sovne den første timen.
Godt at jeg kan unne meg litt ekstra søvn i morgen tidlig siden jeg ikke har planer før i morgen kveld.

Klarte å kjøpe drømmehylla i sist uke. En flott liten metall hylle som jeg har hatt lyst på lenge, hadde til og med sett for meg hvor den skulle henge...fortsatt perfekt i mitt hode 🤪
Fikk gubben til å henge den opp, og etter litt feil info og hundre og ørten banneord var den oppe.
Hylla ble ikke så flott som jeg trodde at den ville bli. Herregud når skal jeg fortelle gubben det..
Nå er den tom, men kanskje det hjelper viss jeg finner noe pynt til den, har ikke noe som passer så jeg må ut på shopping. Shopping er aldri feil, men det var bare hva som passer inn med resten av pynten i stua.
Venter på to lamper ifra lampehuset som skal komme i morgen, muligens jeg stikker innom Nille å kikker litt. De har så utrolig mye fint til en rimelig penge.
Plan B er å fylle den med julepynt til jeg finner noe jeg liker.
Skal legge ut et bilde av hyllen i morgen...nå er det leggetid, må pusse tenner og gjør meg klar.




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: