tirsdag 30. oktober 2018

Rydde og vaske periode

Overskriften sier igrunnen det meste. Jeg er i storform og svinger meg rundt i leiligheten med bøtta og vaskefilla. Nyter hvert eneste støvkorn som forsvinner. Helt utrolig så fort støv kan legge seg på kommoder, nattbord, tv og annet.
Vaskemaskinen snurrer med skitne klær som forhåpentligvis blir gullrene når maskinen er ferdig.
I morgen er det ut å se på trestubber, har et ønske om å lage til noe på utsiden her. Håper bare at bonden er snill og ikke forlanger alt for mye. Ved koster jo litt nå i disse dager.
Var på plantasjen på søndag å handler inn litt dill dall til å dekorere strestubbene med....jeg bare måååå få tak i vedstubber i morgen 😊😊😊

I dag kom det servietter i posten. Noen jeg har gledet meg til å få. Tenkte å lage noen lys med de å gi i gave senere. Elsker sagen vintage sine motiver. De er så flotte. Var inne på hjemmesiden deres, men dessverre ingen nettbutikk. Jeg endte opp med å finne de på eBay hos en selger i England.
Dårlig gjort av sagen vintage å ikke ha nettbutikk

5 timer igjen til damene kommer hit for å drøss litt og spise sushi 😋 mmm sushi er bare så utrolig godt. Leser litt skrekkhistorier av og til om folk som har fått mark i hele kroppen av å spise sushi. Jeg vil tro at her i Norge er det nok gode rutiner på hygiene. Føler meg ikke redd for å få parasitter der vi kjøper sushi ifra.
Det verste jeg har sett er videoen av de som spiser små blekksprut som nylig har blitt slaktet/avlivet, når de heller soyasaus over den så virker det ut som den fortsatt lever pga det er noe i hjernen som ikke dør den første stunden selv om blekkspruten faktisk er død.
Aldri om jeg skal teste det, heller ikke sauehode, dyreballer, hund, katt, apehjerne.

Når er det greit å dra frem julepynten...jeg skulle ha sortert ut litt. Ser at smaken har forandret seg i år. I fjor og noen år tidligere var det krystall og sølv som var inn her, nå har jeg lyst på røde nisser og noe i gull.
Se om jeg ikke kan få solgt litt før jeg kjøper inn nytt, men tipper at folk tenker på Halloween nå. Kanskje vente et par uker 😊😊😊
Christmas 💋💋💋


Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: