søndag 21. oktober 2018

Bipolar briller

Tiden flyr og det er over et år siden jeg kjøpte bipolar brillene som de hadde på et program som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på. Jeg var litt sløv i starten med å bruke de, kjøpte de nok bare for å kjøpe noe kult. De virket kule ut i mitt hode da jeg kjøpte de. Nå som jeg har vært flinkere til å ta de i bruk vil jeg si at de fungerer godt for meg. Bruker de når jeg ser TV og ellers på kveldene.   Verd hver krone.
 Her kan du lese mer om brillene :
https://helse-fonna.no/nyheiter/fonna-forskar-far-innovasjonspris-for-oransje-briller
Som det og står nederst så bør enn ikke gjør egne forsøk med brillene. Snakk med en lege eller enn som er utdannet til å uttale seg om de kan være nyttige for deg.

Jeg kjøpte mine briller her :
https://lowbluelights.com/bipolar-glasses/



Har hørt om optikere som og selger briller som demper det blå lyset, men der og bør enn rådføre seg med lege før enn kjøper briller.






Blogglisten





Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: