fredag 26. oktober 2018

Litt mer normal

Det ser ut til å gå oppover igjen. Føler meg mye lettere og selv om jeg har tuslet rundt i nattkjole i går og i dag har jeg kjent en bedring ifra i går kveld.
Satt noen timer på hobbyrommet og dekorerte et par lys som skal gis bort i gave 1 desember.
Har og satt igang med spisebordet å dekorere fyrstikkesker. Burde virkelig ha ryddet opp på hobbyrommet og hatt alle prosjekter der ute fremfor å rote til spisebordet. Muligens at jeg må kjøpe større bordplate.

Da jeg ble syk in2006/2007 ble jeg venner med noen fantastiske folk som og var bipolare, jeg ble med i grupper på facebook, og jeg undret meg hver gang det ble nevnt at de hadde mistet venner pga sykdommen. Jeg følte meg utrolig heldig som fortsatt hadde alle venner og opplevde en utrolig støtte da jeg ble syk.
Nå ser jeg at det er noen som trekker seg unna. Usikker på om jeg skal la det gå den veien at de forsvinner eller om at jeg skal ta en prat med de.
Høre om de er lei meg eller om de er redd meg.
Jeg må innrømme at det har vært mye bipolart de siste årene..men jeg vil veldig gjerne være sykmog beholde vennene mine samtidig




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: