tirsdag 30. oktober 2018

Det ble hyl

Jeg er nok som mange andre damer, plaget med hårvekst under armene og litt på haka. Har sittet i alle år med pinsett å nappet hårene rundt haka, men her om dagen da jeg var i butikken kom jeg over en eske med voks. Ferdige ark til å bare klistre på og dra av i en fart.
Virker jo utrolig bra og jeg måtte prøve. Kjøpte med meg en pakke og gikk forventningsfull igang. Klemte to striper på haka og dro av...ikke vondt en plass, men halve voksen hang igjen på hake. Det lot seg ikke fjerne med vann og såpe. Jeg måtte ta frem neglelakkfjerneren, da løsnet det litt etter litt. Huden ble kjempesår og siden ble esken bare liggende her på bordet.
På søndag kikket jeg på gubben og hadde en tanke i bakhode : teste voksen på gubben.
Tok frem mitt fineste smil og spurte om jeg ikke kunne få teste dette på han siden jeg ikke får det til på meg selv.
Gubben dro opp jumperen og kikket nysgjerrig på magen da jeg plasserte et ark med voks på hver side av navlen. Var mye hår der og muligheten for å lykkes virket større siden hårene er lengre der.
Men da jeg dro av den første i full fart, herregud for et hyl, og øynene store som tefat, jeg var nervøs for om de ville poppe ut.
Gubben bare kikka på meg og så ned på magen...det partiet var glatt som en barnerumpe.
Han var rolig en liten stund til han kom på at han fortsatt hadde en voksstripe igjen på magen. Denne dro han av selv i et roligere tempo, og han påstod at det ikke gjorde vondt når han fjernet det selv.
Forklarte at det var noe som heter brasiliansk voksing...nei nei nei det skulle ikke han prøve. Han skulle aldri vokse seg igjen



Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: