mandag 15. oktober 2018

En vanlig mandag :-)


Er det ikke flott når enn blir totalt hektet på en serie og plutselig er det ikke flere episoder igjen. Jeg begynte å se Zoo på Netflix da jeg var innlagt for et par uker siden. Makan til spennende serie skal jeg nok lete lenge etter. Siste episode i sesong tre sluttet så spennende at jeg måtte inn på Google i en fei å finne ut mer om når sesong 4 skulle komme. Skuffelsen var stor da ordet : kansellert lyste opp skjermen. Pga dalende publikum ville det ikke bli laget sesong 4, dåååån. Hvordan i all verden skal jeg få vite hva som skjer videre ?
Kjøpe boka ? Finnes den på norsk mon tro.

Ble dårlig med søvn i natt, og lite søvn på dagen siden de legger asfalt 1 meter ifra soveromsvinduet. Var dønn trøtt da psyk.tjenesten var her. Prøvde å være opplagt, men det ble nok et par gjesp, og et hår som stod til alle kanter.
Vikar som kom, veldig hyggelig. Lurte på om hun faste pleide å gjør noe når hun var her. Angrer litt på at jeg ikke sa at hun pleier å vaske badet 😂😂😂
Nei der er nok best å oppføre seg, men hadde vært deilig med nyvasket bad.

Årets juletre er i hus...jeg tuller ikke.
IKEA hadde tre typer flotte juletre og jeg falt for det mellomste. 180 cm høyt og utrolig flott når grenene var bøyd på plass. Gleder meg til å pynte det, men må vel vente bittelitt.
Julen er en koselig tid, slekta er liten og familieselskap er det lite av, men jeg får ha min kjære hjemme i noen dager og som regel er det masse gode filmer på tv.
 Hadde en koselig prat med drømmefangere i går. Lenge siden vi har pratet nå og vi hadde mye å fortelle hverandre.
Drømmefanger ble jeg kjent med i 2007 da jeg ble skikkelig dårlig, og jeg har fått besøkt henne et par ganger. Hadde akkurat tatt farvel med henne i Oslo da bomben smalt i regjeringskvartalet. Det var et smell jeg ikke kommer til å glemme. Sterke inntrykk etterpå av blodige folk, knuste ruter, alarmer, stengte gater


Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: