lørdag 13. oktober 2018

Endelig


Endelig kan jeg slippe jubelen løs. De siste to hylleplatene ble montert sent i går kveld.
Nå er 4 meter med nye garderobeskap ferdig montert. Ligger sånn ca 360 tonn med klær som skal brettes fint i sammen og legges på plass, ugg det kan ta tid.
Samtidig som klesrommet har blitt fikset på har jeg og gjort små forandringer i stuen, nytt lite bord, ny tvbenk og en ny fin liten vegghylle.
Tror nesten at det følger med et lite spøkelse i tvbenken for ca 5 min etter at den var ferdig montert og gubben stakk ut og jeg gikk på kjøkkenet, ja da gikk TV på av seg selv...iiiik
Og i kveld da vi satt å så film begynte plutselig mobilen min å spille musikk.
Herregud med tastelåsen på så var Spotify i full gang.
Hva blir det neste ?

Kransen jeg kjøpte har fått lys rundt seg og henger så fint på veggen
Legger ved et bilde av en fin dørlist som er på Jæren dps...et søtt hjerte 🤗🤗🤗


Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: