lørdag 20. oktober 2018

Sløveste dagen

Jepp, i dag er det skikkelig sløvedag.Klokka har passert 16.00 og jeg har fortsatt ikke kledd på meg. Sitter tullet inn i et teppe og viss jeg kjenner meg rett så blir jeg under teppet resten av lørdagen. Godt med gardiner som kan trekkes for senere så naboene slipper å se meg i trusa. Var på kino i går med to venninner, vi såg filmen : a star is born, veldig bra film. Mistet popcornbegeret og ble full av ostepulver. Midt under filmen gikk lyset på i salen og var på i ca et kvarter. Da filmen var ferdig og vi kom ut i gangen stod de å delte ut erstatningbilett pga lyset hadde gått på. Kjempefint gjort av Sandnes kino 😊😊😊 Har kjøpt hårfarge, men tviler på at det blir farging i dag, får se i morgen eller på mandag om jeg ikke kan få farget det. Knallrosa 😁 så gøy å virkelig gjør seg litt bemerka på topplokket. Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: